lauantai 27. elokuuta 2011

Kirpputori löytöjä..


Hauskaa viikonloppua kaikille =)
 Tänään kävin kirpparilla ja tulin kotiin oikein iloisena koska minulla oli tällainen lastentuoli kainalossa jonka sain pilkkahintaan 2Eurolla!! 


Se oli niiiin ihanan muotoinen pieni tuoli. Värikin on oikeasti vaaleampi ja hienompi entä miltä se tässä kuvassa näyttää. Tätä en usko että tulen maalaamaan koska se on niin sopivasti jo patinoitukkin ;) 


Toisesen kainalon ala minulla oli samanvärinen pieni heinätuoli jonka myös sain kahdella eurolla =) 


Oi, oi oi, ko joku pieni tulee saamaan tästä hienon tuolin. Siitä tulee kulutetun (shabby chic style) valkoinen ja kirjoitan siihen lapsen nimen, syntymäajan ja jonku sanan ehkä Beloved tai jotain... Mutta tämä projekti saa odottaa että saan muita huonekaluja maalattua valmiiksi ensin.


2 kommenttia:

  1. Heipä hei :)
    Menin tonne sisustusideat.net sivuille ja sieltä bongasin blogisi ja heti miten klikkasin itseni lukijaksi, siis aivan ihanat tuolit olet löytänyt kirpparilta ja noin halvalla..
    heh kerrankin olen ensimmäinen lukija..Minäkin kirjoittelen blogia aamukavin aikaan, tosin oli minulla ennen toinen blogi mutta lopetin sen ja justiin aloitin uuden..
    Olin ennen paljonkin sisustusideat sivuilla aivan vakkari siellä mutta sitten sekin jäi vähän niinkuin unholaan..täytyykin mennä katselemaan joskos mun päikky löytyy vielä sieltä..
    Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle :)

    VastaaPoista
  2. Hei =)
    Kävin katsoon sinun sivuja. Ihania Tilda nukkeja, Olen muuten vähän suunnitellutkin että semmonen kani tai enkeli ois ihana laitta jonnekkin hyllylle istumaan.

    VastaaPoista