sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Pelastettu roskien seasta


Ota mitä haluat, loput heitetään pois...

Voi että mikä viikonloppu on takana!! 
Isi (joo, mää sanon vielä isi en tiedä miks..) tuli ja kysy jos haluan lähtä mukaan pikaisesti käymään hakeen vanhan keinutuolin yhden perhetutun kuolin pesästä. Autossa kuulin että perikunta on hakenut mitä haluavat ja loput heitetään pois. Minä aloin kierteleen ja olin niinkuin karkkikaupassa! Löysin sieltä vaikka kuinka paljon (mielestäni) aarteita. K* vainaan roinat saivat kyllä hyvän uuden ja rakastavan kodin meiltä =) Olen kyllä niiiiiin ihastunut erityisesti tähän Wohrlen 50-luvun kelloon. Siinä on erittäin kovaääninen tikitys mutta jonku ihmeen kautta se ei ole yhtään vaivaava vaan ennemmin jotenkin tuo tunnelmaa. Mieheni just sano että tuntuu jotenki niinkuin olis mummolassa <3


Morning Smile




 ... ja näihin Anita Wangelin peltisiin lasinalusiin. Näissä on vielä kirkkaammat nämä värit ihan livenä. Ihasuin näihin niin että nyt alko meidän Jennyllä uus keräilyinnostus! 



Fineliä löyty myös mukien, ämpäreiden ja kulhohen pohjista =) Tässä muki punaisena..




                                                                                                  

                  
 

...ja Fineliä kahden erin kokoisena sinisenä mukina.

Tämä minun lautashylly taitaa kohta vaihtua Stringi hyllyyn.. Huomenna selviää saanko erään tutun kautta ostettua yhden vanhan valkoisen..


Ja tässä ei ole ko pieni osa kaikista löydöistäni.  Lisää kuvia tulee myöhemmin.


Tässä kuva viimeisimmästä tekemästäni  Sami bracelets käsikorusta. Olen saanut just minun väristä poron nahkaa ja ihanan välkkyviä Swarovski kristalleja. =)

3 kommenttia:

  1. VOi mitä aarteita! Mäkin olisin silmät kiiluen niitä keräillyt omaan kassiin. Erityisesti kello on upeanvärinen :)
    BTW blogissani on pari arvontaa, eli tervetuloa ;)

    VastaaPoista
  2. Ihania aarteita ;) vanha on kaunista! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista